úterý 12. listopadu 2013

Poslední sezóna

Ahoj lidi. Zase píšu po delší odmlce. Díval jsem se na blog mé kamarádky a napadlo mě, že bych mohl, něž napíšou kluci další kapitoly, začít psát takový malý vedlejšák. Možná si říkáte co mě to napadlo, nebo proč to dělám? Dělám to protože mám teď po večerech trochu času a mám náladu na to psát. Než kluci napíšou další kapitoly, bude trochu trvat. Slíbili to. Jenže nevím, kdy to bude. Tak začnu psát takový vedlejšák. Snad se vám bude líbit. První kapitolu zkusím ještě dneska napsat a zveřejnit. Hezkou zábavu



Prolog
Nasazuju si kapuci. Sundávám si bundu s nápisem USA a dostávám pásku na pravou ruku, jak to má být. Upravuju si brýle a sleduju výsledkovou tabuli s časem 6:05,72 mého konkurenta Liu China. Můj výraz v tváři hovoří za vše. Jsem nervózní a nechce se mi postavit na tu startovní lajnu. V hledišti sedí 10000 lidí, kteří čekají na to, že dnes vyhraju. Mezi nimi sedí i Kate. Tu dneska nechci zklamat, ale jak bych nemohl, když vidím ten čas Lia? Otáčím se na Steva. Ten jen dává prsty nahoru a kýve hlavou. Věří mi. Sbírám odvahu a stavím se na start. Pořád jsem nervózní. Zavírám oči a představuju si jako už nesčetněkrát technickou jízdu. Otvírám je a slyším startéra: „Ready!“ Krčím se a srdce mi bije jako o závod. Zvládnu to? Mám na to? Rána z pistole…….

1 komentář:

  1. Hustě! Jsem ráda, že ses k tomu dokopal a těším se, co se z toho vyvine! :)
    A taky se těším, že nakoukneme pod pokličku, hehe :D

    OdpovědětVymazat