pondělí 23. prosince 2013

Pokazene vanoce

Ahoj vsichni. Dlouho jsem nepsal, protoze se mi nic nedari. Ano zvoral jsem par veci ktere jsem nechtel, ale horsi je kdyz clovek strati skoro vse a rodice ho jeste uzemni. To se prave ted deje mne. Clovek si rika odreaguje se, jsou vanoce tak nemusi moc toho udelat ani do treninku, ale kdyz prijde clovek psychicky na dne a potrebuje zrovna podporu v rodicich a oni ho jeste shazujou vic a vic az je psychicky totalne na dne.... Ja ani psat nic srozumitelneho nemuzu protoze mam oci plne slz a dusi rozdrcenou na milion milionovych kousku. Clovek kdyz potrebuje najit zachytny bod, aby se oprel a znova vstal, tak ho ten zachrany bod opusti. Proc se to deje mi a zrovna te? I can something help from everybody

1 komentář:

  1. Všechno bude OK ;) Vyzuř se, pobreč si, dostaň to špatné ze sebe a pak to bude OK ;)

    OdpovědětVymazat